11 novembre 2018

L’ASSOCIACIÓ DE COMERCIANTS DEL POBLE-SEC I EL PARAL·LEL, PREMI COMERÇ COL·LABORADOR 2018

Benvolgudes companYes i benvolguts companys,

Volem compartir amb vosaltres aquesta gran noticia: l’associació de comerciants Poble-sec i Paral.lel ha estat guardonada amb el premi comerç col.laborador 2018, que otorga la Direcció de Comerç de l’Ajuntament de Barcelona.

La gala de lliurament de la 21a edició del Premi “Comerç de Barcelona”, que posa en relleu la professionalitat de les empreses, entitats i persones que construeixen ciutat amb un comerç de qualitat, innovador, atractiu i de proximitat, va tenir lloc el 7 de novembre al Museu d’art nacional de Catalunya amb la presència del Agusti Colom, regidor de turisme, comerç i mercats, i l’alcaldessa de Barcelona Ada Colau. Recullien el premi, les dones de l’associació.

Aquest premi és un reconeixement a la tasca que vam iniciar fa més de 25 anys els comerciants i botiguers del Poble-sec. Una entitat que no s’instal.la en el passat i ajuda a construir el futur amb exemples com la Mostra d’economies del Poble-sec.

Es un premi per a totes aquelles i aquells que aixequen la persiana cada dia. Un premi per a totes i tots aquells que volem fer de Barcelona un referent del comerç de proximitat.

Rebeu una cordial salutacio.

Manel Tort
President de l’Associacio de Comerciants Poble-sec i Paral.lel