Actes

19 juliol 2017 - 22 octubre 2017

EL MÓN DE GIORGIO DE CHIRICO. SOMNI O REALITAT, A CAIXAFÒRUM

El món de Giorgio de Chirico. Somni o realitat.
Conferència a càrrec de les comissàries

Mariastella Margozzi, de la Galleria Nazionale (Roma), i Katherin Robinson, de la Fondazione Isa e Giorgio de Chirico, són les comissàries de l’exposició “El món de Giorgio de Chirico. Somni o realitat”, que es podrà visitar a CaixaForum Barcelona del dimecres 19 de juliol al 22 d’octubre.

Ningú millor que Margozzi i Robinson per explicar les claus de l’exposició sobre el mestre de l’art metafísic i entrar en el món que planteja Giorgio de Chirico. La mostra conté una extensa selecció d’obres d’aquests dos museus italians que permet resseguir les principals fases creatives de l’artista, amb peces de la coneguda etapa metafísica, però també parant atenció a la iconogràfica i a l’estudi dels grans mestres del Renaixement, entre d’altres.

Dimecres 19 de juliol, a les 19 h

Lloc: Caixafòrum - Francesc Ferrer i Guàrdia, 6-8 - Barcelona