6 febrer 2020 - 7 maig 2020

BIBLIOTECA FRANCESC BOIX – DESMUNTANT EL FRANQUISME – CLUB DE LECTURA

Club de lectura Desmuntant el franquisme

Literatura. De gener a maig a la Bib. Poble-sec – Francesc Boix i a la Bib. Joan Miró. Inscripcions obertes!

Al llarg del primer i del segon trimestre de 2020, la Biblioteca Poble-sec – Francesc Boix i la Biblioteca Joan Miró organitzen un club de lectura al voltant de quatre obres que tracten el franquisme des de diversos punts de vista.

Activitat gratuïta. Inscripció i lliurament de la primera lectura a la Biblioteca Poble-sec

Calendari de sessions:

• Dijous 6 de febrer, a les 19 h. a la Biblioteca Joan Miró
Diccionario del franquismo (Ajuntament de Barcelona i Anagrama), de Manuel Vázquez Montalbán. Conducció a càrrec d’Emili Cortavitarte, coordinador del cicle Desmuntant el Franquisme.

• Dijous 5 de març, a les 19 h. B Poble-sec – Francesc Boix
Los campos de concentración de Franco (Ediciones B, 2019), de Carlos Hernández de Miguel. Conducció a càrrec de l’autor.

• Dijous 2 d’abril, a les 19 h. B. Poble-sec – Francesc Boix
Nazis en Barcelona (Ajuntament de Barcelona, Fundació Carles Pi i Sunyer i L’Avenç, 2017), de Mireia Capdevila Candell. Conducció a càrrec de l’autora.

• Dijous 7 de maig, a les 19 h. B. Joan Miró
Diccionario de la memoria colectiva (Gedisa, 2018), de Ricard Vinyes (director). Conducció a càrrec del director de l’obra.

Lloc: Biblioteca Francesc Boix i Biblioteca Joan Miró - Blai, 34 i Vilamarí, 61 - Barcelona

Horari: 19h

Organitzador: Biblioteca Francesc Boix

Preu: activitat gratuïta. inscripció prèvia